środa, 14 maja 2014

Informacja

Informacja...jak to poważnie brzmi. Tan naprawdę to chciałam wam tylko kilka rzeczy przekazać i uznałam, że lepiej będzie jeśli wsadzę to w osobny post, niż żeby pisać to wszystko w jakże przecudownej przemowie pod rozdziałem. Na początek chciałam podziękować za komentarze, których mimo, że specjalnie dużo nie było, dodały mi otuchy. 2) chciałam zapowiedzieć UWAGA! W najbliższych rozdziałach pojawi się Laura (ciągle się zastanawiam czy zrobić ją epizodycznie, czy żeby występowała trochę częściej)! Chciałam też poruszyć temat całkiem nie związany z moim blogiem (czy czymś co ma go przypominać), a mianowicie z ostatnią Eurowizją. Tak, właśnie ten temat chciałam poruszyć. Ogólnie bardzo mnie ciekawi wasze zdanie kto podobał wam się najbardziej, a kto wypadł najgorzej. Ja jeśli mam mówić za siebie, najbardziej podobała mi się Holandia i Czarnogóra, na drugim Norwegia. Bardzo proszę, o jak najwięcej komentarzy:)

2 komentarze:

  1. Nienawidzę Laury, ale możesz ją dać od czasu do czasu... Niech Aelita będzie zazdrosna :D Co do Eurowizji... jedna wielka ściema. Ja jako Polska, kibicowałam naszym. No, ale co... wygrała kiełbasa z brodą xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next??? Super blog!!!

    OdpowiedzUsuń